VW Golf mk II US style by Balu

Nick:
Balu

Auto:
VW Golf mkII

Rok výroby:
84-85

motor:
původně 1,3 karbec nyní 2,0 16v 110kw

Podvozek:
JOM

Kola:
Speedline 7,5×16″
Toyo Proxes T1R 195/40 R16

Exterier:
předělávka na US look- westmoreland front, US pozičky, nárazníky, světla
barva: Mk1 Manila Grün

Interier:
Recaro sedáky, přečalouněný interier, US budíky přístrojů, Votex doplňky, sportovní volant atd.
Audio:
VW gamma

Cesta tohoto vozu byla jak se patří složitá, ale nakonec se dostalo do správných rukou trutnovského VW guru, ale vyprávění jak auto vznikalo (s několika zvraty) už nechme na majiteli samotném. Čtěte, bude to zajímavý příběh.

Jedná se o VW golf mk II třídvéř, originál to bylo GTI s motorem PF, široké nárazníky.
Z výbavy klima, servo a pal.pc. Rok výroby asi 90′.
Cesta tohoto vozu byla dlouhá a trnitá, ale snad se mu začne žít lépe….Bylo již dosti vytůněné- převařené kliky, obě kapoty, zavařené boční blinkry, ploutev na střeše, origo recara již vyměněny za klasický gtisesle. Dál to mělo neskutečný lamino prahy a skitovanej př.nárazník. Vše bylo náležitě zalakováno sprejem. Takto s tím ke mě jezdil na servis- takže jsem to omrk a hle kastle top!!! No nic, po čase se dostalo do dalších rukou a ten se na něm podepsal- párkrát ho uvařil a dával mu kotel, co se do něj vešlo. Shodou okolností se nakonec dostalo zase ke mě ve stavu: vytržený zadní čelo, provalenej bok, vykradenej interier, zadřenej motor atd. Prostě mrdka.
Co stím, když ta kastle je pěkná???? Přece to nevyhodím, tak jdem na to!
Plány jsou jasný ….US look, 2,0 16v ABF, M.J., new lak, Recaro atd.

stav, ve kterém se mi dostalo na dílnu

a začlo se pracovat

když US, tak US :)

no a nakonec srdíčko, to si alespoň můžu vybrat, je z čeho :)

a pneu Toyo Proxes T1R 195/40 R16

Vzhledem k tomu, že nejsem tak uplně normální, tak jsem šedivýho odstavil s tím, že si udělám hezčí kastli a tak jsem strčil na dílnu vínové GTi…

… Jenže po ohledání jsem byl zas nasranej, tak co s tím??? Zajel jsem pro další, jedno mi přivezli z Francie, ale stálo 14 dní v čechách a místní borečci mu dali kapku bídu a tak tedy k tomu co jsem dovezl- nebourané, nehnilé, pouze pár orezlinek- třikrát HURÁ!

tak teď už snad budu spokojenej- rozebrat, obrousit a hurá do lakovny.

trošku se musel udělat frame notch i vzadu pro nápravu

před nástřikem spodku je vidět,jak moc je zachovalý. :cool:

no a už se jel nástřik spodku

a z klempířiny byli poslední tyhle vrata

auto už v lakovně

a barva?
GI palete Manila Grün!

opískovné nápravy, nástřik, Strongflexy a podvozek je z dvaceti procent hotovej :)

…strojení…

podvozek a brzdy

původně jsem s motorem nechtěl vůbec nic dělat, protože čas je proti, ale nakonec jsem ho alespoň trochu vymódil :D

no a kocour už je v boudě ;)


interier


a 2012 fertig

text: majitel
přidal/úprava textu: King

Leave a Reply