Archive for Srpen, 2012

M.I.V.W Event 2012 – Czech expedition no.2!

Pátek, Srpen 31st, 2012

Cesta na MIVW 2012

Už několik měsíců dopředu jsem měl v hlavě datum 19.srpna, v tento den se totiž konal další sraz Men in Volkswagen v Holandsku. Bylo jasný, že letos pojede minimálně stejná sestava jako minulý rok, tzn. já, Plavy a Mára. Tentokrát se k nám navíc přidal ještě Přemek a Jim. Takže připravit auta aby byla co nejmenší pravděpodobnost, že někdo někde zůstane viset, najít, zabukovat hotel a hurá na cestu dlouho necelých tisíc kilometrů.
Vyjeli jsme ve čtvrtek asi v půl deváté z Prahy a jelikož je Jim z Liberce, měli jsme sním sraz na benzínce poblíž Drážďan.

Jedna ze zastávek kdesi v Německu v noci

Přes noc jsme projeli celé Německo a před šestou hodinou ranní už jsme v Holandsku. Zastavujeme na první benzínce, doplníme palivo a dohodneme se, že dáme trochu delší přestávku, aby si řidiči odpočinuli. Nevím jak ostatní, ale já jsem sklopit sedačku a v tu ránu jsem byl tuhej. Ani nevím jak dlouho jsme spali, ale jakmile se všichni probrali, protáhli a nasnídali se, vyrazili jsme směr Amsterdam.

Plán zněl: dojet do Amstru, zaparkovat na parkovišti stejně jako minulý rok, půjčit si kola, zastavit se v coffeeshopu ( Plavy s Přémou už celý natěšený ) a pak se projíždět po městě.
V Amstru jsme se trochu zamotali, věděli jsme jaký parkoviště chceme, ale dostat se k němu už bylo horší Very Happy nakonec jsem si vzpomněl, že mám v tašce ještě letáček z půjčovny kol, takže nakonec jsme parkoviště objevili. Bohužel ale bylo úplně plný, potřebovali jsme aby odjelo 7 aut aby jsme všichni zaparkovali ( byly před námi ještě dvě auta ). Čekáme čekáme a po chvíli nám nějaký pán co zrovna projíždí, říká že naproti je ještě jedno parkoviště, které je prázdné. Přemek to jede testnou, vše ok, takže ho následujeme.

Jdeme na tram zastávku a jedeme k půjčovně kol. Kdo četl report z minulého roku, možná si vzpomene na menší nehodu s půjčeným kolem, kdy Mára zlomil klíč v zámku. Možná už to někomu došlo, ano jdeme si půjčit kola do té samé půjčovny kol. Vejdeme dovnitř a za pultem sedí stejná paní, já jsem dovnitř radši nešel. Mára se chvíli taky držel dál, ale nakonec šel dovnitř. Paní naštěstí asi nikoho nepoznala, takže jsme si půjčili kola a vyrazili.

Taková menší lodička

A jedéém

První cíl byl víceméně jasnej, takže jakmile se někde objevil nápis coffeeshop, plavy už žhavil brzdy :D

Plavy: „Vyfoť mně u toho šroubu!“ , poznámka Plavyho přítelkyně Petry, že stojí zezadu byla docela na místě.

A pokračujeme dál.

Radka

Druhá menší lodička. „Hlavně nemávejte ať se nepotopí !“

Projeli jsme město, stačili jsme ztratit Máru a Plavyho, po chvíli jsme se zase našli, koupit pití, kouknout se k lodi a pak zpátky na parkoviště pro auta.

Krásně tam bylo :)

U vjezdu na parkoviště potkáváme pěkného passata.

Přijdeme k autům, občerstvíme se, odpočinem si a hurá do hotelu.

Přijíždíme k hotelu, Mára zjišťuje co a jak, vyřídíme ubytování, řešíme garáž, ještě to jednotlivě zaplatit a hurá do sprchy :)

Večer se ještě projdeme v okolí hotelu, domluvíme plán na sobotu a hurá se pořádně vyspat. Jo ještě nesmím zapomenout na řízkové hody s Přémou, tuším že bylo lehce kolem půlnoci :D
Zkusíme telku, ale nic moc nedávají, zrní to a ještě tomu nerozumíme, každopádně jako kulisa je to jasný :D

Ráno vstáváme na snídani a ani jeden z nás nemá hlad, jo je to divný :D Každopádně na snídani jdeme s úmyslem ochutnat všechno co tam budou mít, jsme přeci Češi :D
Přijdeme dolu, Plavy s Peťou a Jim a Anetou už jsou v procesu snídání, vidím plnej stůl a boule až za ušima, v pořádku :D
Než s Přémou zjistíme co tam všechno mají, přichází i Mára s Radkou.

Plán na sobotu byl dopoledne jet směr Katwijk aan Zee, poválet se na pláži, vykoupat se v moři a cestou zpět se zastavit v Leidenu na ruční myčce.
Víkend, počasí kolem 30stupňů, takže první problém byl zaparkovat. Jeli jsme na jednu stranu, na druhou, až jsme se rozdělili a kdo viděl volného fleka, tak zaparkoval a pak jsme se sešli. Pláž docela narvaná, takže najít nějaký místečko a pak hurá zjistit jestli i tady je moře slaný Very Happy Vykoupat, lehnout si na pláž, vykoupat, lehnout si na pláž, koupit si něco studeného k pití, zmrzlinu a pak opět vykoupat, lehnout si na pláž Very Happy No nic, den u moře utekl jako voda, takže sbalit, dojít pro auta a menší změna plánu… Nejdřív dáme sprchu na hotelu a pak až zajedeme na myčku.

(foto z pláže by Jim )

Auta umytý z toho nejhoršího, finální příprava bude probíhat až v garážích hotelu. Cestou zpět se zastavíme ještě v McDonaldu, zjistíme, že mají snad úplně stejné menu jako u nás, nevadí, máme hlad. Zastavila vedle mně anglická jednička, klukům se líbilo corro, prohodíme pár vět, ukáže nám co má pod kapotou ( 2,0 16V ) a jdeme jíst.

Sedíme venku, občas kolem projede něco složenýho, než dojíme, začnou docela slušný káry přijíždět i k mekáči, takže se zvedáme a jdeme to očíhnout.

Vzadu na parkovišti stála ještě sfouknutá Audi A3 na CCW, nějaký Mk1 Caddy a ještě pár aut. Ale nic, zvedáme kotvy a vracíme se na hotel, ještě před sebou máme dost „práce“.

Ať to jde líp od ruky.

Plavy doporučuje

Chci fotku se zvednutým zadkem ( ještě že myslel zadek u auta )

Mezitím do garáži přijíždějí tři němci. Jen podotknu, že z toho šestkovýho GTi ( static ) jsem byl lehce v ****** ….

Obhlídneme auta sousedů, doděláme svoje káry, hurá do sprchy a spát. Je už po půlnoci a zítra ( vlastně už dnes ) je ten velkej den, letiště Valkenburg a MIVW 2012.
Ráno snídaně, vzít nějaký věci a jeedeeméé ..
Už ve městě je kolona, do vysílačky že srandy říkám: “ to je kolona až na letiště .. “ , bohužel to bylo opravdu tak. Že začátku nic moc, pak se to docela hýbalo.

Nic zde nenechají náhodě, takže i u jedné brány kde je špatná cesta, je to alespoň trochu vyrovnané gumovými pláty a stojí tam týpek co to čekuje, rovná a ukazuje jak jet.

Hurá a jsme tu, takže zaparkovat a a jdeme slintat, nechápat a já nevím co všechno :D

Reprezentujeme

Nyní by měla následovat galerie ze srazu, bohužel fotky dodám později. Mnoho fotek už je stejně na internetu a mnoho z vás už je zná nazpaměť.

Jůůůů

Vedro, musíme mazat

Plavy si z toho sednul na pr*el

Auta začínají pomalu odjíždět, jdeme se ještě kouknout ke stánkům, něco koupíme a vracíme se k autům. Zkonstatujeme, že jsme zde byli opět jediný češi, pokecáme co bylo ok, co ne a pomalu vyrážíme na hotel. Cestou ještě zastavujeme u jednoho kruhového objezdu, uprostřed jsou dvě židle a stůl :)

Lepší místo na zaparkování prostě nebylo :D

Večer se šlo na pizzu, kromě mě a Přemka, zaprvé jsme neměli hlad a zadruhé mi utíkal vzduch u levého zadního kola. Naštěstí to nebylo nic velkého, během chvilky to bylo opraveno. Díky Přémo !
Ostatní přijdou z večeře, s Přemkem se dozvídáme, že jsme o nic nepřišli :D Ještě chvíli posedíme, pokecáme a jdeme spát, dneska byl náročnej den.
Ráno na poslední snídani, vše v pohodě dokud nepřijdeme lehce před půl jedenáctou dolu a vidíme už jednom prázdné stoly .. Nikdo si nevšiml, že snídaně ve všední den jsou pouze do deseti hodin. Mimochodem Plavy už je samozřejmě po snídani :D Radka nám naštěstí domluví, že nám obsluha nanosí nějaké jídlo zpět na stoly. Nakonec je z toho celkem fajn privat snídaně :D Zabalit nějakej ten sandwich s sebou na cestu a hurá balit věci na pokoj.

Zabaleno, věci v autě, takže ještě zaplatit garáž, vrátit kartu a jsme ready.
První problém – nemůžu najít ticket z garáží, musí se ukázat na recepci aby věděli jak dlouho jsem stál v garážích. No nic, jdu nahoru stím že ticket prostě nemám, recepční je v klidu, vyjede mi novej abych mohl vyjet ven a vše se zdá v pohodě, supr :) Ptám se kolik s Přemkem máme zaplatit za garáže, recepční říká 30€, v duchu si říkám, že to je asi za jedno auto, ale radši se zeptám, prý za obě, neříkám nic, složíme s Přémou prachy a jdeme. Jen pro vysvětlení, podle popisu na netu jsme měli platit asi 60€ za garáže .. Druhá věc, Jim platil 25€ a Mára 20€, no asi v tom měla paní recepční trochu bordel, ale nevadí :D

Poslední před cestou

Ještě fotku u hotelu

Garáže a Jim

Sejdeme se před hotelem a domlouváme co dál, Mára by nejraději jel, druhý den jde do práce, ostatním se ještě ale moc nechce. Takže padají návrhy jako moře, Wolfsburg, chill kdesi, Rotterdam… Poslední návrh nakonec zvítězí, takže hurá směr Rotterdam. Zaparkovali jsme v centru na placeném parkovišti, jenže je problém, že automaty na placení jsou pouze na nějaký místní karty, nejde platit drobnými. Jim zkouší nějaký místní lidi, že jim dáme cash a zaplatí nám parkování, nikdo tak ochotný se ale nenašel. Jedeme zkusit tedy jiné parkoviště, nakonec zaparkujeme v několika podlažním parkovišti, menší problém, dole samé reservé místa a nahoru se nám nechce, Jim se nízko, nakonec ale musíme.

Projdeme se ,vyfotíme se u katedrály, vrátíme se k autům a pokračujeme.

Přemek zapózoval :D

Plavy nadšen Rotterdamem :D

Vyfoťte nás taky spolu !

To už je lepší

Na cestě domu

Na dálnici zastavujeme u pumpy, potřebujeme nakrmit auta, za pumpu na lavičce dáme ještě sváču a zas probíráme co dál, Mára si stojí za svým, jde do práce, takže by nejraději jel domu, ale ostatním se moc nechce .. Nakonec se teda dohodneme, že pojedeme směr Praha. Jenom Jim se utrhne, s Anetou jedou ještě k moři.

I Přemek nám dal najevo jeho názor

Jedemé

Cca po dvou hoďkách další přestávka ..

Aspoň jedna fotka normální :D

„Vyfoť nás u auta !“ Maťák samozřejmě v popředí :D

To už je fakt na zamyšlení

A pokračujeme dále

A pro změnu další přestávka :D

Párty

Slané tyčinky s rozteklou 3bit? Žádnej problém..

Nebo je libo májku s křupkama?

Plavy se potřeboval trochu rozcvičit na cestu, takže spojení křupek s tyčinkama byl fér nápad ..

Co to bude ?

:D

Ale konec srandy, musíme pokračovat.. Cesta ubývala čím dál tím pomaleji, únava na tom hrála největší roli.. Asi 250km před Prahou nás opouští i Přemek, naše tempo už ho unavuje až moc, takže nasadil svoje tempo a jede napřed domů.

Dáme ještě jednu rychlou přestávku kdesi v Německu

Jedeme dál a už musíme dojet do ČR..
Je 3:45h ráno a my zastavujeme na první cz benzínce. Domluvíme se, že s Plavym dáme dvacet, Mára pokračuje dál bez vyspáni.

Probouzíme se za světla, protáhneme se a pokračujeme, už nám zbývá opravdu kousek.

Naše poslední zastávka s Plavym byla u Rudné, víceméně jenom abychom se rozloučili ..

Co napsat na závěr? Určitě bych chtěl poděkovat všem zúčastněným, parádně jsem si to užil, doufám že příští rok vyrazíme zase a bude to minimálně stejně supr jako letos.